همکاران محترم بمنظور درج امضا درتمامی صفحات گزارش در سامانه 2020 که الزامی می باشد به دو روش میتوانید اقدام فرمایید.
روش اول متن گزارش کارشناس خود را در نرم افزار WORD تایپ و بعد در قسمت ویرایش گر من الصاق (Past) نمایید. در صورتی که فایل شما دارای پیوست باشد بایستی مهر و امضا شوند و سپس بصورت فایل عکس jpeg در قسمت بارگزاری فایل پیوست بارگزاری و ارسال نمایید.

لازم به ذکر است در متن گزارش نامه حق الزحمه نوشته نشود و در صورت نیاز بصورت فایل پیوست بارگزاری گردد.
روش دوم فایل گزارش به همراه پیوست ها مهر و امضا گردند و بعد از اسکن کردن بصورت یک فایل pdf ذخیره و در قسمت بارگزاری فایل گزارش بارگزاری و ارسال گردد.
کارشناسان محترم که قصد دارند بصورت فایل word خود را بصورت pdf ذخیر و ارسال نماییند می توانند امضا محر خود را اسکن و در فوتر ورد خود قرار دهند که در تمامی صفحات امضا و مهر لحاظ گردد
کانال:https://eitaa.com/kanoonkerman


